¡Dúplex en venda a Rubí, zona Ca n´Oriol/Can Roses de 81m2, terrassa i pàrquing, ideal per a la teva família!

Venda
Pis
81 m2
2 Habitacions
2 Bany
      
232.000€
      
Ref: 13727
Sol·licitar més informació



    *Camp obligatori

    Descripció

    ¡Dúplex en venda a Rubí, zona Ca n´Oriol/Can Roses de 81m2, terrassa i pàrquing, ideal per a la teva família!

    Descobreix aquest acollidor dúplex en venda a Rubí, ubicat a la tranquil·la zona de Ca n’Oriol. Amb 81 m² construïts, aquest immoble ofereix un espai ideal per gaudir de la comoditat de la llar.

    Disposa de 2 habitacions i 2 banys, perfectes per a una família o per aquells que busquen un espai addicional. La primera planta compta amb un disseny funcional i lluminós, amb finestres que permeten l’entrada de llum natural.

    La propietat inclou calefacció i aire condicionat i assegura un ambient agradable durant tot l’any. A més, podràs gaudir de moments exteriors a les terrasses i el balcó, ideals per relaxar-se o compartir amb amics i familiars.

    L’immoble també compta amb una plaça de pàrquing per a cotxe gran, cosa que afegeix comoditat al dia a dia. La seva ubicació exterior garanteix tranquil·litat, sense allunyar-se dels serveis i comerços de la zona.

    No perdeu l’oportunitat de visitar aquest dúplex que combina funcionalitat i confort en un entorn agradable. Contacta’ns per a més informació i concertar una visita!

    VENDA: 232.000€. REF. 13327.

    Characteristics

    Venda
    81 m2
    2 Habitacions
    2 Banys
    232.000€
    Extres
    Aire acondicionat
    Calefacció
    Terrassa

    Energy certificate

    Escala de la calificación energéticaConsumo de energía
    KWh/m2 año
    Emisiones
    Kg CO2/m2 año
    A
    B
    C
    D
    E
    E
    F
    F
    G