Busques un local de lloguer a Rubí?

Lloguer
Local
136 m2
      
1.300€
      
Ref: 13513
Sol·licitar més informació



    *Camp obligatori

    Descripció

    Busques un local de lloguer a Rubí?
    Et presentem una oportunitat a la zona de Jutjats, ideal per desenvolupar el teu negoci. Aquest local compta amb 136 m² construïts i una alçada de sostre de 3,05 m, oferint un espai ampli i versàtil.

    El local disposa de grans aparadors que proporcionen visibilitat i atractiu pels teus clients. A més, compta amb sortida de fums, cosa que el fa adequat per a activitats d’hostaleria o qualsevol altre negoci que requereixi aquest servei.

    La ubicació a Pl. Pere Esmendia garanteix un bon flux de persones, cosa que pot ser clau per a l’èxit de la teva emprenedoria. La zona és tranquil·la però compta amb el dinamisme necessari per atraure la clientela.

    No deixeu passar l’oportunitat d’establir el vostre negoci en un local amb bones característiques i en una ubicació estratègica. Contacta per més informació i per concertar una visita.

    LLOGUER: 1.300€/Mes. Ref. 13513

    Characteristics

    Lloguer
    136 m2
    1.300€
    Extres

    Energy certificate

    Escala de la calificación energéticaConsumo de energía
    KWh/m2 año
    Emisiones
    Kg CO2/m2 año
    A
    A
    B
    B
    C
    D
    E
    F
    G